a . b . c . d . e . f . g . h . i . j . k . l . m . n . o . p . q . r . s . t . u . v . w . x . y . z . all

Masih Ada Waktu

Album :
Munsyid : Rast
http://liriknasyid.com


Sahabat.. Masih ada waktu
Untuk kau dan aku menghitung
Dosa-dosa lalu

Lantas membasuhnya
Kembali menyinar
Menghiasi taman-taman kasih

Masih ada waktu bagi kita
Mengikis coreng-coreng mazmumah
Dan mengutip kuntuman mahmudah
Menghiasi kamar hidup ini

Dan masih ada waktu bagi kita
Untuk memupuk kasih dan sayang
Sekuntum cinta Ilahi
Seharum cinta yang murni

Moga ukhwah yang dicipta ini
Kan terjalin bersama mesra sejati
Bersama memupuk kasih cinta Ilahi
Moga bahgia di negeri abadi

Pengirim : Iriy

--------------------------------------------------------------------------------
Dapatkan lirik-lirik nasyid di http://www.liriknasyid.com
eXpresi PENYEGARAN diri
--------------------------------------------------------------------------------
[submit 29/11/2005] . [ambil lirik] . [12037 klik]






Ada 17 Komentar terhadap lirik "Masih Ada Waktu"

Silahkan mengisi komentar



«-- Ketik : bismillah •

  • 14/05/2017 17:50:14 Fakrul dari KL:
    Seharum cinta yang murni tukar ke Seagung Cinta Yang Murni
  • 17/09/2014 20:07:24 MaryamNusaibah dari johor:
    best..terima kasih....
  • 13/09/2011 11:20:04 emy dari kl:
    best ;D
  • 19/08/2010 04:03:57 anasolehah dari pulau pinang:
    salam... lagu ni penuh dengan nasihat.baru tadi saya dengar lagu ni.memang best... sama2 lah kita bermuhasabah diri.kerana manusia memang tak kan terlepas dari melakukan dosa.
  • 27/05/2010 13:07:00 Nakal bukan Jahat dari Johor Bahru:
    Salam.. saya copy ye lirik ni.. terima kasih :) Sebenarnye dah ada liriknya, cuma malas nak menaip semula.. teringat liriknasyid.com y selalu ada lirik2 yang diingini... terus search kat tenet.. :) lagu ni sangat bermakna, bila dinyanyikan beramai, semangat berkobar2 akan wujud!